fotobloggar.nu

Red dot
I söndags kollade jag och Sara på en svensk film som heter "Red dot".
Den handlar om ett par som försöker rädda sitt äktenskap genom att åka ut i vildmarken och tälta. 
Den romantiska resan förvandlas till en mardröm när en röd prick från ett lasersikte dyker upp på deras tältvägg.
Enda lösningen är att fly ut i snö, is och vildmark . 
Jag tycker filmen var bra, en riktig nagelbitare som det heter.
Dock var det en episod med deras hund som förstörde hela filmen för mig.
Vet ju att det inte är på riktigt men jag tycker vissa saker är så onödiga att ha med. 
Men om man inte är känslig för sånt så kan jag rekomendera filmen.
 
 
På tal om film och serier, jag följer ju "Greys anatomy ". 
Har sett alla 16 säsonger och nu går säsong 17 på femman. 
Det är ju en sjukhusserie så jag förstår att dom måste ha med Corona för att den ska bli verklighetstrogen men jag känner att man är så less på corona att man inte vill bli överfallen av den i sin favoritserie. 
Vad tycker ni om det?
 
 
LILLIAN

red dot låter spännande
håller fullständigt med man är så trött på corona så man vill inte se det i greys men annars en mycket bra serie

Svar: Ja precis :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag har inte sett Greys anatomy men tror att det är bra. Jag skulle nog inte heller vilja se corona, tycker de kan visa något annat. Jag gillade Doktor House även fast man inte alls fattade vad det var för sjukdomar de höll på med, det gjorde liksom inget. Kram!

Svar: Nej precis, man vill ju liksom inte se sånt man har nog av i verkligheten. Doktor house har jag inte sett, den måste jag kolla upp :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Den är bra Greys, dock har jag inte femman så får vänta tills den kommer på stremning-tjänsterna. :)

Svar: Ja den finns på dplay ( discovery + ) :)
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vilken spännande film du såg och den måste jag också se. Kramis <3

Svar: Ja den var bra utom det där med hunden :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Terese

Greys Anatomy är faktiskt bra men slutade kolla typ två säsonger in för glömde helt bort den... borde kolla igen, gillade också Private Practice.
Kramis

Svar: Ja jag gillade också Private practise. Synd att den las ned kram
familjenkaotisk.blogg.se

petra

Vilken spännande film du såg och tälta i redan dåligt förhållande kan det ens bli bra:) kramar

Svar: Ja den var verkligen spännande :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Oj den filmen hade jag aldrig hört om tidigare! Lät spännande!

Svar: Ja det är den :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jag är urtrött på corona nu och vill vakna i morgon av att skitviruset har försvunnit! :) Jag måste erkänna att jag aldrig har hört talas om filmen Red Dot eller Greys anatomi. Jag vet, jag är skittråkig! Haha!
Kram

Enna

har faktiskt aldrig sett serien, men den verkar spännande :)

Svar: Ja Greys är bra men den var bättre förr :)
familjenkaotisk.blogg.se

Bland Kastruller och Vinglas

Tack för filmtips. Det ksn behövas och jag gillar det därmed nagelbitare.
Greys Anatomy vet jag dottern kollar på, själv har jag inte sett den.
Kram Kajsa

Bland Kastruller och Vinglas

Tack för filmtips. Det ksn behövas och jag gillar det därmed nagelbitare.
Greys Anatomy vet jag dottern kollar på, själv har jag inte sett den.
Kram Kajsa

Svar: Varsågod :) Jag gillar också nagelbitare haha :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

åh tack för detta inlägg, då ska jag nog inte se red dot

Svar: Inte om du är känslig när det gäller djur som jag är kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Oj, House gick på TV 2012! :-) https://sv.wikipedia.org/wiki/House_(TV-serie) Kram!

Svar: Jo just det nu vet jag vilken du menar. Gillade inte honom som spelade huvudrollen så mycket :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress