fotobloggar.nu

Hemma hos.... igen
Nu var det dags att visa lite mer hemifrån mig. 
Mitt hem är inte klippt och skuren ur en inredningstidning men det duger till oss.
Denna gång tänkte jag visa först hallen.
 
 
Nu över till gästrummet/walk-in-closet.
Frida behöver två rum för sina kläder och skor😀
Sara har lite kläder kvar här hos oss också. 
 
Marie

Så fint och inbjudande i båda rummen

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

DU HAR JÄTTEFINT HEMMA OCH BRA ATT FRIDA HAR ORDENTLIGT MED PLATS FÖR SINA KLÄDER

Svar: Tack så mycket :) Ja haha hon har verkligen kläder den tjejen :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Vad fint med upphängda kläder så, om man har fina kläder såklart. Jag stryker aldrig så det är mest T-shirts och långärmade toppar som man kan knöla ned i lådor. :-) Kram!

Svar: Haha det är samma här. Jag stryker heller aldrig mina kläder utan mina ligger också nedtryckta i en låda :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Så fint ni bor :). Hemtrevligt och härligt.

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

så fint! :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Åh du har det jättefint i hemmet. Kramis <3

Svar: Tack så mycket :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Vad fint ni har det :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

T'

Så fint ni har det!

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress