fotobloggar.nu

5 Dagens......
Det var ett tag sedan jag hade " dagens" så nu var det dags igen tyckte jag.
 
 
Dagens frukost
 
Limpmacka med ägg.
Var tvungen att fota denna äggskärare som min man köpte på sin favoritbutik Clas Ohlson. 
Visst är den lite annorlunda?
 
  
 
Dagens upptäckt
 
Blomman jag fick av min man på Alla hjärtans dag är inte en ros utan en Kamelia.
Men den är lika vacker för det.
 
  
Dagens röj
 
Katterna har fått nya klösbrädor ( dom andra brädorna hade gjort sitt ) och det var populärt. Katterna blev helt exalterade. 😸
 
  
Dagens bild
 
Morris tycker att jag ska ge honom uppmärksamhet istället för datorn.
Det gör jag ju så gärna.
 
  
Dagens ord
 
 
Hilma Eklund

Åh vilken fin blomma! Aldrig hört om den sorten förut faktiskt 🥰

Svar: Jag har hört talas om den men visste inte att den såg ut sådär :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

roligt med dagens :)

Svar: kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

dagens ord gillar jag
bra att morris fick lita kel
bra att klösa på brädan i stället för möblerna
kamelian är underbar
ja det var en annorlunda äggskärare

Svar: Ja det är verkligen tänkvärt. :) Vi har 4 klösbrädor som dom älskar :) Ja den är fin men behöver väldigt mycket ljus har vi märkt :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Ja, det var en fin äggskärare! Vi har en som är helt i metall och jag förstörde en i plast när jag försökte dela lök... Kram!

Svar: Javisst är den lite cool :) Haha ja en plastskärare klarar nog inte en hård lök :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Det där lät gott, jag äter onekligen för lite ägg ändå. Det är ju gott och enkelt :)

Svar: Ja det är gott med ägg och nyttigt också :)
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Vilka söta katter och texten är så himla bra. Kramis <3

Svar: Tack :) Ja visst är texten bra :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Jag blev full i skratt när du berättade att din man tycker om Clas Ohlsson. Det var någon som sa att Clas Ohlsson är ett dagis för män! Hahaha!
Jag försöker leva efter dina klokord. Det hjälper inte att gråta över spilld mjölk!
Kram

Svar: Haha ja dagis för män stämmer verkligen :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress