fotobloggar.nu

Praktik
Idag börjar min son andra omgången av sin praktik på en skola nära oss. 
Han pluggar ju till idrottslärare på STH universitet men hela detta första år har dom haft undervisningen på distans.
Jag är därför lite konfunderad över hur dom då kan ha praktik. 
Speciellt som smittan ökar mer och  mer bland barn.
Dock kan jag förstå att dom inte kan lösa praktikfrågan på annat sätt men man blir ändå lite orolig. 
 
 
Idag fixar jag lite hemma, så gott det går med armen i mitella
( har fortfarande ont övanför bröstet, armhålan och skulderbladet). 
Det senaste som jag köpt till hemmet är dessa ljushållare från Mio.

Pauline

jo viktigt att dom får ha sin praktik ändå :)

Svar: Ja det är väl så tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

Anonym

JO DET ÄR VIKTIGT ATT DE FÅR PRAKTIK MEN DET ÄR SAMTIDIGT VANSKLIGT DÅ DET BARA ÖKAR SMITTAN MAN UNDRAR NÄR DET SKA MINSKA
FINA LJUSHÅLLARE OCH GULLIG ÄR HAN KISSEN

Svar: Ja det känns lite oroväckande. Tack :)
familjenkaotisk.blogg.se

Enna

Mysigt att få fixa lite hemma :)

Svar: Ja men nu blir det vila i flera dagar så muskelbristningen läker :)
familjenkaotisk.blogg.se

Veiken

Det är så många som studerar på distans och när det är dags för praktik kan det bli svårare. Det kommer säkert någon form av lösning innan utbildningen är färdig!
Kram

Svar: Ja man får hoppas det men nu är han ute på praktik i två veckor, man kan inte låta bli att vara lite orolig kram
familjenkaotisk.blogg.se

Solveig

Såg att det är fel på adressen till mig. Jag försöker fixa det!

Svar: Ja jag brukar gå in via google när jag ska komma in på din blogg :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hilma

Gud vilken fin ljuslykta! <3

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

johanna

Åh, förstår att det kan vara svårare att fixa i hemmet med mitella, hoppas det blir bättre så fort det går <3

Svar: Ja jag vill bara bli bra nu <3
familjenkaotisk.blogg.se

Netti Starby

Jag förstår mig inte heller på vissa regler och vilka fina ljuslyktor. Kramis <3

Svar: Tackar :) Kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline

hoppas du har en bra vecka :)

Svar: Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Sussi

Så fin ljushållare. Det var ett bra köp :). Förstår din oro. Smittspridningen ökar alldeles för fort nu..Kram

Svar: Tack så mycket :) Ja smittan sprids oroväckande snabbt. Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Malin

Ja, det är många frågetecken överallt känns det som.. När man vill att världen ska rulla på så bra det går men så ploppar obligatoriska grejer upp; som praktik. Men de löser det!

Svar: Ja det blir nog bra i slutändan :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Haha! Det blev mera bubblor fast din man säger att det räcker. :-) Jättefina, ju! Kram!

Svar: Ja haha han har gett upp :) Kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress