fotobloggar.nu

Sonens födelsedag
Imorgon fyller min son Christopher 21 år. Vad fort det går. Tyckte det inte var länge sedan som jag födde honom. Han var en busig unge i magen. Han ville inte lägga sig rätt. Var inne en gång och dom vände honom. Det var ganska obehagligt faktiskt. Dom tog med händerna på magen och grabbade tag i honom på något sätt och sedan vände dom honom. Nästa gång jag gick på koll hade han dock vänt sig tillbaka den lilla rackaren. Så jag fick en tid att komma och vända honom igen och sedan skulle dom sätta igång förlossningen direkt efter, innan han hann vända sig igen. Förlossningen gick väldigt fort, hann inte ens få bedövning. 
Nog om detta. Han fick pengar av oss för det var det han helst ville ha.
I morgonkväll ska vi gå hela familjen och äta på någon trevlig restaurang. Vi gör alltid det när någon i familjen fyller år.  
 
 
Carina

Grattis till sonen.
Visst går det undan
Min yngsta fyllde 30 år förra veckan 🙈
Hoppas ni fick en mysig stund på resturangbesöket

Svar: Tackar så mycket :) Restaurangbesöket är imorgon men det blir nog trevlig :) Lägger nog in ett inlägg om det sen . Ha en fin fredag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Heléna

Så fin son du har! Stort grattis till honom på födelsedagen! Mysigt att gå ut och äta hela familjen när någon fyller år! Hoppas du får en fin helg! Kram 💖

Svar: Tack så mycket :) <3 Ja det är mysigt, inte så ofta man får tillfälle till det annars :) Tack detsamma :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Ja oj vad tiden går!! Min äldste fyller 45 i år, hur kunde det går till???????? Speciellt när man tänker att man själv är max 37???? Vilken fin tradition ni har, med gemensam middag <3 Nu hoppas jag att du får en alldeles underbar helg, Lisa <3

Svar: Ja man undrar var tiden tog vägen? Det är mysigt att gå ut hela familjen och äta, det är ju inte ofta man gör det tyvärr. Tackdetsamma Mia <3 kram
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

det är gräsligt vad tiden går fort

Svar: ja visst är det
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Visst går tiden för fort med våra barn, jag hade velat ha barntiden lite längre... Snygg ung man, ett grattis till honom... Kul att gå ut hela familjen och äta... Trevlig helg! kram

Svar: Tack så mycket :) Jag saknar verkligen barntiden , den var så underbar :) Ja det ska bli roligt att gå ut och äta hela familjen, det händer ju tyvärr inte så ofta :) <3 kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jaana

Fin kille😄✨
Grattis till honom .🎂
Ja, hjälp vad tiden går fort.
Min son fyller 28 år i juni, ops,,, kan de vara möjligt. Haha
Ha de gott på restaurangen.
👍🏼✨
<3 Jaana

Svar: Tack så mycket :) Ja tiden går verkligen fort, kan sakna barnåren ibland :) Tack , ser verkligen fram emot att träffas hela familjen <3 kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

vad roligt! ja tiden går, säger jag som bara är 26 haha

Svar: Ja den gör ju det :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh stort grattis till honom. Nog går åren med barn fort, ibland känns det inte riktigt rimligt hur snabbt de går :-o. Så härligt ändå att förlossningen gick fort där efter andra vändningen :).

Svar: Ja det var skönt att dom tog beslutet att sätta igång förlossningen direkt efter dom vänt honom :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Det var en stor son ni har fått! Min man låg fel i magen och föddes med rumpan först, stackars svärmor!

Svar: Oj då, ja det ska tydligen göra jätteont.
familjenkaotisk.blogg.se

Sarah

Grattis till honom :) Mysigt att gå ut och äta ihop :)

Svar: Tack så mycket :) Ja det är mysigt :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress