fotobloggar.nu

Dagens ord
Hittade denna skylt ( det fanns massor med skyltar med kloka ord på som folk satt upp ) i Sunne centrum . Vi var där för några år sedan. Mysig liten stad.
Bild tagen av mig i Sunne
 
Denna skylt tyckte jag var lite rolig.
 
 
Annie - Stora Små Äventyr

Första skylten var jättefint budskap. Det andra har jag sett förut, men lika kul för det, det visar verkligen hur knäppt det är med sociala medier egentligen ;)

Svar: Ja visst är det haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Haha får erkänna att jag nog tycker andra skylten var bäst ;). Tänk ändå hur galet det är i vårt samhälle idag, när allt blottas helt utan att tänka till kring vad man borde dela med sig av och inte :).

Svar: Ja visst är den träffande? Egentligen är det ju likadant när man bloggar. :)
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Hahaha, skyltar som får en att tänka till lite ;)

Svar: Ja eller hur haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Håller med om att båda skyltarna är bra, jag skriver inte ut mycket på FB, skriver aldrig när jag är borta (för tjuvens skull) Vad vi äter eller om jag tar ett glas vin.. gör kanske ett inlägg i veckan på FB... På bloggen skriver jag det mesta, min dagbok sedan 2009, folk vet inte vem jag är och vart jag bor 😉 Där har jag en annan anonymitet... Jag tänker att när mina barnbarn blir vuxna så kan de gå in och läsa vem deras farmor och mormor verkligen var, de kan se min kärlek till dem... Den dagen jag är borta finns mina tankar och värderingar kvar för dem och mina barn...

Svar: Jag gör också så, bloggar för mina barn så de kan läsa en dag men även för att jag vill få fram vissa budskap, som detta med djur. Facebook lägger jag heller inte upp så mycket personligt utan delar mest inlägg som handlar om djur :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Den nedre texten har jag sett på Facebook, haha... Det ligger något i det, men det är kul att följa vänner tycker jag.

Svar: Ja den är ganska träffande haha :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anki

Vilka roliga skyltar!

Svar: Ja visst är dom. Finns hur många som helst uppsatta runt hela centrum i Sunne :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Roliga skyltar! :D

Svar: Ja visst är dom :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

HA HA DEN SISTA VAR ROLIG MEN BÅDA BRA

Svar: Ja visst är den träffande? :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress