fotobloggar.nu

Dagens ord / Milo
Milo är fortfarande kvar hos oss. Han åker hem imorgon. Han får gärna stanna hur länge som helst. Tror dock inte katterna håller med . 
 
 
Milo gillar inte att bli blöt så när vi kommer in ligger han på handduken och ska liksom skrubba av sig vattnet.
 
Ursäkta bildkvaliten.
 
Bjuder på ett Dagens ord också när jag ändå är i farten.
 
Bild tagen av mig 
Kort

Så söt Milo är 😍 Tänk dig våra två schäfrar när de kommer in efter en tur i regnet eller snön, blött blir det, högt och lågt 😄 Sanna visdomsord 👍

Svar: Ja jag förstår att det blir blött haha. Ja visst stämmer det, visdomsorden :)
familjenkaotisk.blogg.se

Malin Svensson

Åhhh men herregud så söt Milo är!❤️

Svar: Ja han är ett riktigt charmtroll :)
familjenkaotisk.blogg.se

Sarah

Förstår att du gärna hade haft kvar honom :)

Svar: Ja, jag skulle kunna ha hur många djur som helst :)
familjenkaotisk.blogg.se

astrid

Väldigt kloka dagens ord!

Svar: Ja tyvärr stämmer det alltför väl
familjenkaotisk.blogg.se

Emma Engström

Aww Milo är ju så söt verkligen, en sån goding skulle man ha! Så sant <3

Svar: Ja han är ett riktigt litet charmtroll :)
familjenkaotisk.blogg.se

Carolina

Vilken sötnöt! Trevligt att ha lite hundsällskap :) jag håller med om dagens ord också!

Svar: Ja han är söt lilla Milo :) Ja visst stämmer det? :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

så bra citat, håller verkligen med

Svar: Ja visst stämmer det? :)
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Rena sötchocken, den där Milo <3 men jag förstår att du får låna honom flera gånger, så bra som han har det hos dig :)
Dina kloka ord är sannerligen sanna!

Svar: Ja visst är han :) Ja visst är dom sanna, tyvärr kan man kanske säga
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Katten har en så söt nos! <3

Svar: Haha ja han är go min lilla Morris :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Åh så gulligt, klart han vill ligga kvar där och torka :D. Förstår att han gärna får stanna för alltid. När min mammas eller systers hundar är här på besök brukar det alltid kännas vemodigt när de åker hem. Det blir tomt utan hund :).

Svar: Ja han vill till varje pris få bort vattnet haha :) Ja man vänjer sig ju med att dom är där :)
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Goding <3

Svar: Ja han är verkligen det :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

HELT RIKTIGT DJUREN FÖRSTÖR INTE PLANETEN DET ÄR VI MÄNNISKOR SOM GÖR DET

Svar: Ja tyvärr
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress