fotobloggar.nu

Mina bästa bilder 2019
Sammanfattat lite bilder från året som gått som jag tagit. Enligt mig är det mina bästa men allt är ju relativt. Jag startade den här bloggen i Augusti så jag har lånat lite bilder från min andra blogg tantlisa.blogg.se.
Hade tydligen en formsvacka i April så där finns inga bilder. 
 
 
Januari
 
 
Februari
 
 
 
Mars 
 
 
April inga bilder tyvärr
 
Maj 
 
 
Juni
 
 
 
 Juli
 
Augusti
 
 
 
September
 
 
Oktober 
 
 
November
 
 
December
 
 
 
Linnea

Så kul att se alla fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

jättefina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Wow, jag kan bara hålla med! Vilka underbara bilder <3

Svar: Åh tack så mycket :) <3
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Härlig tillbakablick du bjuder på :)
Många söta djur :)

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Det var många fina bilder! Mycket djur och natur som ju är fint att titta på.

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Wow så fina bilder du tagit under året, jag älskar ju dina djurbilder mest ❤️ Men vår vackra natur får vi inte förglömma ❤️ Härliga bilder du bjuder på.... kram

Svar: Tack så mycket :) Ja djurbilder är ju roligast att titta på det håller jag med om kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Superfina bilder ⭐️❄️Kram

Svar: Tack så mycket :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Vilka vackra bilder, och när jag ser detta så hamnar jag i så mycket vår och sommarkänslor. Kanske för att just detta alltid får mina ögon att fastna extra länge. Jag älskar den tiden på året. Visst är det vackert med snön också, men våren och sommaren det är mina årstider :)

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Vilka vackra bilder, och när jag ser detta så hamnar jag i så mycket vår och sommarkänslor. Kanske för att just detta alltid får mina ögon att fastna extra länge. Jag älskar den tiden på året. Visst är det vackert med snön också, men våren och sommaren det är mina årstider :)

Svar: Tack så mycket :) Ja visst är vår och sommar vackrast och bäst :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Malin Svensson

Åh så otroligt fina bilder, du hann verkligen fota många bra bilder i år!!! Stor kram ❤️

Svar: Tack så mycket, glad jag blir :) kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Så många fina bilder från året som har gått! Det märks tydligt att årstiderna skiftar i detta land. Kul att se! Ert besök på Taxinge Slott tycker jag absolut förtjänar extra uppståndelse - det är så mysigt där!

Önskar dig ett gott slut på år 2019 och en bra start på det nya året.

Svar: Tack för de fina orden om mina juliga cupcakes.

Kram

Svar: Åh tack så mycket :) Ja vi bor ju nära Taxinge slott så vi åker dit lite då och då och fikar, jättemysigt :) Tack detsamma kram <3
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

UNDERBARA FOTON

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Hanna

Vilken fin bildsammanställning av året!
Fina fågelbilder du har tagit – jag skulle så gärna vilja fotografera fåglar mer men det är ju inte det lättaste...

Gott nytt år 2020! :)

Svar: Tack så mycket :) Nej fåglar är svåra håller med om det :) Tack detsamma :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress