fotobloggar.nu

5 saker om mig
Tänkte skriva 5 saker om mig som ni inte visste ( kanske inte så intressant men ändå) . 
 
1. Jag är och har alltid varit intresserad av det övernaturliga. Jag har väl blivit mer skeptisk med åren och försöker så gott det går förklara mystiska saker med naturliga orsaker. Det finns dock en del som inte går att förklara och det tycker jag är väldigt intressant. Favoritprogrammet är såklart "Det okända" som tyvärr lagts ner. Även där är jag skeptiskt till vissa saker, som att mediet inte fått någon förhandsinformation. Men vissa saker även i det programmet är svåra att förklara bort. 
 
2. Jag älskar Science Fiction. När jag var yngre trodde jag mycket på UFO:S och att vi får besök från andra planeter och så men det är jag lite mer tveksam till idag. Däremot älskar jag att titta på filmer / serier som
Star Trek, Starwars, Stargate osv. 
 
3.  Jag har två systrar och två bröder. Min äldsta syster ( som är 19 år äldre än mig) bor i Sydney sedan över 50 år tillbaka. Hon är gift och har barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Både hon och några av hennes barn och barnbarn har varit i olika omgångar och hälsat på oss. Eftersom det är sådan åldersskillnad mellan oss blev jag moster när jag bara var 2 år. 
 
4. Jag är utbildad barnskötare men har inte jobbat på flera år på grund av min sjukdom ME/CFS. 
 
5. Jag älskar engelska serier. Tycker dom är mycket mer trovärdiga och naturliga än amerikanska. Älskar serier som ;
Morden i Midsummer, Father Brown, Barnmorskan i East End, Granchester, En plats på landet, Agatha Christies Porit och Miss Marple osv. 
 
Nedan bjuder jag på lite bilder av mina bebisar
 
 
Malin Svensson

Åh så himla kul att få lära känna dig bättre!!! Håller så med dig om engelska serier, dem är sååå bra!!! Kram ❤️

Svar: Va kul att du tycker det :) Ja visst är dom bra :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Mia

Älskade bebisar <3 där handlar det om ovillkorlig kärlek!
Jag är troende vad gäller livet efter detta och precis som du tycker jag om att se "Det okända" så synd att dom lagt ner det! Vi hade besök av dom på mitt jobb för några år sen. Nu kommer nya filmen om Starwars, det blir ju fest för dig då :) Engelska serier är favorit hos mig också, så lika vi är där!! Ha en fin tredje advent :)

Svar: Ja vi verkar verkligen vara lika :) Ja visst är det synd att dom lagt ned det okända. Tittarsiffrorna hade sjunkit tydligen, dom kanske måste hitta nya idéer och infallsvinklar så programmet blir populärt igen. Ja jag ser verkligen fram emot nya Starwars filmen, tyvärr är det ju den sista. Ha en fin måndag kram
familjenkaotisk.blogg.se

Carro

vad roligt att läsa :D

Svar: Kul att du tycker det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Annie - Stora Små Äventyr

Så fina katter :)
Engelska serier är verkligen mysiga :)

Svar: Tackar, jag dom är goa mina bebisar :) Ja visst är engelska serier bra :)
familjenkaotisk.blogg.se

LILLIAN

JAG ÄLSKAR OCKSÅ ENGELSKA SERIER OCH STAR TREK OCH STAR WARS DET KOMMER EN NY STAR WAR SOM HAR PREMIÄR I DAGARNA EN AVSLUTANDE DEL HOPPAS ATT DEN ÄR BRA DE ÄR FÖR GULLIGA NISSARNA

Svar: Ja sista Starwars, tråkigt :(
familjenkaotisk.blogg.se

Pauline Hurtig

vad roligt att få veta mer om dig :D de där är min mammas favoriter på tv med :)

Svar: Vad roligt att du tycker det. Ja din mamma och jag är nog kanske i samma ålder :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Kul att du berättar om dig själv... Jag tror också på det övernaturliga och skrev ett blogginlägg i början av mitt bloggande 😉Jag har faktiskt varit på en seans där ledaren inte visste något om mig, men prickade allt rätt...Som att jag skulle gå och laga rotfyllningen som trillade bort för några år sedan 😉 pekade på sin kind var tanden satt, sa att jag skulle börja ta hand om mig själv och inte bara hjälpa andra, jag var farligt nära i stress nu...två år senare föll allt .. kom tillbaka till jobbet och efter två år föll det igen och jag var tvungen att säga upp mig.. Han hade ingen som helst förkunskaper om mig eller den som bjöd in till seansen.. Har inte gått på flera senare men skrämmande att någon kunde berätta så mycket om mig utan att känna mig 😱 Jag tog bara upp två av alla sanna saker han sa...

Svar: Vad spännande. Jag var till en spågubbe för typ 30 år sedan och han berättade saker om mig som ingen annan kunde veta, han ville inte ens veta mitt namn när jag bokade . Påminner lite om din seans. Om allt sånt där är bluff så vet jag inte hur dom bär sig åt :)
familjenkaotisk.blogg.se

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Känner att vi är ganska lika här, jag gillar också engelska serier och det övernaturliga är något jag finner oerhört spännande. Så till den grad att jag blir livrädd när jag får för mig olika saker ;). Ufon däremot har jag en slags skräck för sedan jag såg ET som barn. Jag mår riktigt dåligt av såna serier :)

Svar: Ja en del filmer kan vara ganska skrämmande om man ser dom som barn. Jag var i tonåren när jag såg Alien på bio och jag tyckte den var så läskig så jag gick mitt i filmen och jag vågade inte åka hem själv haha . :)
familjenkaotisk.blogg.se

Ylva

Jag är skeptisk mot det övernaturliga men visst finns det saker man inte kan förklara.

Svar: Ja det gör ju det :)
familjenkaotisk.blogg.se

Petra

Så kul med dessa listor ,övernaturligt e så spännande tycker jag med,kram☺️

Svar: Ja visst är det spännande med övernaturligt. Skulle vilja gå på en seans någon gång :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jennifer

Jag är också utbildad barnskötare, men det är inget jag vill jobba med i dagens läge :D

Svar: Nej det är väldigt tufft att jobba som barnskötare idag. Större och större barngrupper och mindre och mindre personal kram
familjenkaotisk.blogg.se

Anita

Kul att läsa & så goa bilder på katterna :)

Svar: Vad roligt att du tycker det :) Tack, ja dom är goa mina bebisar :)
familjenkaotisk.blogg.se

Kort

Glömde ju skriva att du har så söta katter ❤️ Blev så engagerad i det övernaturliga 🤣 kram

Svar: Haha ja det övernaturliga är verkligen otroligt intressant :) Tack, ja dom är goa mina kissar :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Josäfin

Åh håller helt med om den första!! Är så intressant och små rysligt även om jag också är väldigt skeptiskt åt mycket så tycker jag ändå att det är sjukt intressant :D

Svar: Ja visst är det :) kram
familjenkaotisk.blogg.se

Yasmine

Så spännande att få veta lite mer om dig! Min farbror har bott i Australien i snart 30 år och det var första gången som vi hälsade på honom. Men inte sista!

Svar: Vad kul att du tycker det :) Skulle gärna vilja hälsa på min syster men jag orkar inte åka så långt med min sjukdom tyvärr. kram
familjenkaotisk.blogg.se

Jasmine

Tack för att du delar med dig. Fina bilder på dina katter.

Svar: Tack snälla för de fina orden! <3 Glad att du gillade mina rader om att vara mitt emellan hemma.

Önskar dig en fin vecka.
Kram

Svar: Tack så mycket :) Ha en fin vecka du med kram
familjenkaotisk.blogg.se

Linnéa

fin katt, bra kvalitet på bilderna.

Svar: Tack så mycket :)
familjenkaotisk.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress